Site Overlay

Projectes integrats Gràfica publicitària 2021/2022

Komorebi Market, Álex Martínez

Komorebi Market és un esdeveniment anual, que se celebra en el recinte de Palo Alto de Barcelona.
Té com a finalitat portar un tros de la cultura japonesa a la ciutat a partir de la música, la cuina i el disseny.
La seva filosofia és: “Compartir la cultura, tenir cura de la natura i apreciar el valor dels materials”.
La seva línia gràfica s’inspira en la cultura japonesa i és intensa i minimalista.

Komorebi Market Brand manual


Maria Arnó, Lauro

Lauro neix al carrer Laurel de Logronyo amb la voluntat d’oferir als joves un vi assequible i de qualitat. Pretén superar el biaix generacional favorable a la cervesa i convèncer els joves que el vi no és cosa de persones grans ni d’alt poder adquisitiu. Vol guanyar aliats a les hores de terrassa i sol amb nous i còmodes envasats en llauna i monodosi.
Lauro és qualitat, proximitat, sostenibilitat i sobretot és una marca jove, divertida, independent i trapella.

Lauro Brand Manual


Gisela Ejarque, Musicoteràpia

Musicoteràpia és el suplement mensual de la revista Billboard. Aquesta és una revista setmanal nord-americana especialitzada en el panorama musical internacional.
Musicoteràpia vol arribar a un sector més ampli de la població que busca alternatives de qualitat als productes i continguts de la indústria musical.
Els valors principals de Musicoteràpia són, col·laboració, creativitat, honestedat, llibertat i independència.
Musicoteràpia reforça el paper del disseny per incrementar la professionalitat i aportar confiança als lectors.

Llibre estil Musicoteràpia