Del 13 al 17 de juny a Can Luna, hi haurà la presentació d’obres final i projectes finals del curs 2021/2022. Són el projectes que reuneixen els coneixements que han adquirit els i les alumnes els dos anys de durada del cicle formatiu.
L’assistència està oberta a tothom que desitgi conèixer què s’estudia en els cicles i gaudir de la bona feina feta pels i les alumnes.
Projectes integrats de Gràfica interactiva, dilluns, 13 de juny, a les 14 h.
Obres finals d’Assistència al producte gràfic interactiu, dimarts, 14 i dimecres, 15 de juny, a les 9.30 h.
Projectes integrats de Gràfica publicitària, dimecres, 15 de juny, a les 15 h.
Obres final Creació d’Objecte i Moble, COM, divendres, 17 de juny, a les 9.30 h.
Les obres finals de Creació d’Objecte i Moble, COM, són el resultat de crear els mobles expositius per a 7 botigues de la Garriga: La Circular garriguenca, Can Grau, Eugènia Andreu, Serveis fotogràfics, llibreria Strogoff, El nou trull, perruqueria Pura essència i Terra cotta Garden center. El cicle formatiu té com a objectiu formar professionals polivalents amb coneixements relatius al desenvolupament de projectes de disseny: ideació, maquetes, plànols amb eines digitals de l’entorn Cad i construcció de prototips en el taller de creació d’objectes i mobles.
Les obres finals del cicle de grau mitjà Assistència al producte gràfic aquest curs porten el nom de “Slow Univers”. És una marca de roba juvenil i urbana. Té com a finalitat vestir tota mena de cossos sense etiquetes afegides i fugir dels estereotips de gènere. Han dissenyat la identitat gràfica, elements audiovisuals, la web i la revista “Slow Univers Community”. En aquest cicle l’alumnat aprèn els fonaments del disseny i els recursos gràfics i tecnològics aplicats a dos àmbits del disseny digital: Desenvolupament de pàgines web i Edició de productes audiovisuals.
Els projectes de Gràfica interactiva d’aquest curs són els dissenys d’Apps enfocades a guiar els visitants pels llocs d’interès d’una ciutat com ara la Garriga. Aquest cicle està orientat a la creació de productes de comunicació visual interactiva: disseny i desenvolupament web, App per a dispositius mòbils, publicacions digitals i edició audiovisual.
Pel que fa al cicle formatiu de Gràfica publicitària podreu veure projectes d’imatge corporativa i de disseny editorial. Aquest cicle està orientat a la creació de productes de comunicació gràfica i visual com, disseny de marques, elements publicitaris impresos i audiovisuals, productes editorials, packàgings i senyalètica a partir d’una base sòlida dels fonaments del disseny i de la tipografia.