Fleekmag book, Roy Ayllón
FLEEKMAG, es va crear el 2011 en Instagram i en poc temps a Facebook i Twitter.
El 2014 va néixer la seva web Fleek, el primer mitjà nacional en acostar la cultura street a través de la música amb un enfocament professional. La seva filosofia és anar de baix cap dalt, i sempre des de dins, formant part activa del relat, amb essència i codis propis.
L’encàrrec consistia a dissenyar l’anuari Fleekmag Book. Un llibre de tapa dura que comunicarà la informació dels artistes a través d’un disseny audaç acompanyat d’il·lustracions. Aquestes serviran per al disseny de marxandatge com: punts de llibre, samarretes, quadres i adhesius…
Plus+, Álex Sánchez
Plus+ és la proposta d’identitat gràfica per al servei de targetes moneder per a adolescents del BBVA.
Una proposta de comunicació juvenil, diversa i lúdica totalment adaptada al públic objectiu.
VIBRA, Marta Martín
VIBRA, Ciutad de la música, neix de la necessitat de revitalitzar el districte de Villaverde de Madrid. És un centre que acull talent i creativitat al voltant de la producció musical. També impulsa iniciatives culturals i socials, dirigides a promoure el talent musical, el progrés humà i cultural de les persones.
La identitat gràfica de VIBRA neix dels valors proximitat, pluralitat, creativitat, compromís, adaptació, innovació, inclusió i passió entre d’altres.
És l’expressió d’una vibració que es propaga com una ona sonora a través d’un mitjà. També és el sentiment o sensació que ens provoca una cosa o una persona i és sinònim d’emocionar-se i commoure’s.