… official site
És la web corporativa d’un artista o d’una banda musical que ha escollit l’alumne/a.
En la web s’informa de les novetats, es pot escoltar i comprar la música, veure vídeos, comprar marxandatge, subscriure’s a la newsletter, consultar el calendari de concerts, la bio i també, fer comunitat…
L’alumnat també ha creat:
- El logo responsive.
- Una animació del logo.
- Un vídeo promocional per a la web.
- La web programada en HTML i CSS.
- I un producte de marxandatge.
En conjunt havia de comunicar l’estil propi de l’artista o de la banda musical.
Alba Núñez / Soto Asa
El públic de Soto Asa són joves d’entre 14 i 29 anys que tenen un estil de vida urbà i amb interessos artístics i socials. Sobretot tenen una ment oberta que connecta amb l’estil musical de Soto Asa.
A partir d’això, els objectius definits per l’alumna van ser: comunicar de manera clara a partir de colors potents amb una gràfica carregada, però concisa, futurista i innovadora.
Enllaç de la web: https://alumnesemad.cat/nunez_alba/soto_asa
Carla Fernández / Lana del Rey
La franja de públic de Lana del Rey amb qui es va centrar l’alumna van ser dones d’entre 16 i 25 anys que els agrada una barreja entre pop, rock alternatiu, dream pop i trip hop.
Tenint en compte d’això, l’alumna va voler que el projecte comuniqués un estil melancòlic, romàntic i sensual.
Enllaç de la web: https://alumnesemad.cat/fernandez_carla/lana_del_rey/