Slow Univers, Dress Freely
És l’encàrrec de les obres finals d’aquest curs. És una marca de roba juvenil i urbana que té com a finalitat vestir tota mena de cossos sense etiquetes afegides i fugir dels estereotips de gènere.
Dissenya i produeix de forma responsable i comercialitza els productes únicament per canals digitals per oferir-los a un preu assequible.
L’alumnat havia de crear:
- El logo responsive.
- Una animació del logo.
- Un vídeo promocional per a la web.
- La web i programar-la en HTML i CSS.
- I la revista “Slow Univers Community”.
En conjunt havia de comunicar: Estil de vida urbà, llibertat, seguretat i comunitat.
Això era el punt de partida perquè cada alumne/a pogués personalitzar l’encàrrec incorporant dos valors comunicatius propis i definint el seu públic objectiu.
Laura Berruezo
Ella va afegir al projecte els valors, innovació i casual. Va optar per un públic de 16 a 26 anys d’àmbit urbà, interessat per les noves tendències, les xarxes socials i que estudi i treballa.
La “U” s’inspira en un imant. Fa referència al fet que tots som diferents, però hi ha una cosa que ens uneix, Slow Universe.