Site Overlay

Obres finals Assistència al producte gràfic interactiu 2021/2022

Slow Univers, Dress Freely

És l’encàrrec de les obres finals d’aquest curs. És una marca de roba juvenil i urbana que té com a finalitat vestir tota mena de cossos sense etiquetes afegides i fugir dels estereotips de gènere.
Dissenya i produeix de forma responsable i comercialitza els productes únicament per canals digitals per oferir-los a un preu assequible.

L’alumnat havia de crear:

  • El logo responsive.
  • Una animació del logo.
  • Un vídeo promocional per a la web.
  • La web i programar-la en HTML i CSS.
  • I la revista “Slow Univers Community”.

En conjunt havia de comunicar: Estil de vida urbà, llibertat, seguretat i comunitat.
Això era el punt de partida perquè cada alumne/a pogués personalitzar l’encàrrec incorporant dos valors comunicatius propis i definint el seu públic objectiu.


Laura Berruezo

Ella va afegir al projecte els valors, innovació i casual. Va optar per un públic de 16 a 26 anys d’àmbit urbà, interessat per les noves tendències, les xarxes socials i que estudi i treballa.

Vídeo promocional Slow Universe
Navegació web Slow Universe

La “U” s’inspira en un imant. Fa referència al fet que tots som diferents, però hi ha una cosa que ens uneix, Slow Universe.