BLONDE, Dani Arza
L’alumne va plantejar un projecte que partís de l’encàrrec de l’editorial Condé Nast de llançar al mercat una línia de llibres d’autor amb el nom de “BLONDE”.
Es concretava en un producte editorial fruit de la combinació de fotografies i pensaments íntims d’un artista convidat, amb la singularitat que l’artista s’involucrava en el procés creatiu.
Sorgint una edició inèdita, dissenyada especialment per a col·leccionistes, amants de l’art i seguidors de l’artista en qüestió.
Amb l’objectiu final de brindar als lectors l’oportunitat de conèixer l’artista des d’una perspectiva més artística i personal.
FLACKO Cartier, Álvaro Díaz
El propòsit del projecte va ser crear una línia gràfica de joies, packagings i altres productes per a Cartier dirigida per l’intèrpret de rap, ASAP Rocky. La col·lecció anomenada Flacko Cartier. Flacko és l’expressió que fa servir el raper per referir-se a ell mateix en les seves cançons.
És una línia de productes més assequibles per a un públic objectiu jove i amb un pressupost més ajustat.
Peces d’estètica dels anys dos mil barrejades amb detalls gòtics.
La identitat de la nova gamma de productes va sortir de la unió del símbol de Cartier amb la paraula Flacko retolada en caixa alta i amb l’estètica d’ASAP. Una proposta d’inspiració grafitera que connecta certa vulgaritat amb la finor de Cartier.
Speed & Style, Èric Perrramon
El projecte partia de l’encàrrec de l’editorial dedicada a la divulgació d’art, disseny, arquitectura, fotografia i cinema, Taschen en col·laboració amb les grans marques d’automòbils de la història per preservar i celebrar el llegat automotor.
Es va concretar en la creació d’un llibre d’alta qualitat que captura l’essència i l’evolució d’aquestes marques icòniques.
A la finalitat de proporcionar als entusiastes de l’automobilisme i als aficionats a la història del disseny d’automòbils una experiència única i enriquidora oferint-los una visió detallada de les fites, innovacions i moments emblemàtics que han marcat la indústria de l’automòbil.