GS 2×3 Gràfica publicitària + Gràfica interativa

L’alumnat assoleix en 3 cursos 2 cicles de grau superior de la família de la Comunicació gràfica i audiovisual: Gràfica publicitària més Gràfica interactiva. Es tracta de dos cicles amb continguts complementaris que permeten assolir un perfil professional polivalent.

Titulació:
Tècnic/a superior en Gràfica publicitària
Tècnic/a superior en Gràfica interactiva

Família professional:
Comunicació gràfica i audiovisual

Referent europeu:
CINE 5-b

Durada 2×3:
3 cursos acadèmics
1r curs: assignatures comunes
2n curs: assignatures específiques i practiques cicle
3r curs: assignatures específiques i practiques cicle

Durada 1 cicle sense 2×3:
2 cursos acadèmics
2.000 h
1.720 h en el centre educatiu
280 h de pràctiques


Accés:
Títol de Batxillerat o equivalent, o superant la part comuna de la prova d’accés si es fan 19 anys l’any que es fa la prova. Més la part específica d’Arts plàstiques i disseny. +info


CFGS Gràfica publicitària

El cicle està orientat a la creació de productes de comunicació gràfica i visual: disseny de marques, elements publicitaris impresos i audiovisuals, productes editorials, packàgings i senyalètica a partir d’una base sòlida dels fonaments del disseny i de la tipografia.

De què treballaràs?
Desenvolupant projectes de comunicació visual a agències de publicitat, editorials, estudis de disseny i empreses d’altres sectors com a:
• Grafista expert/a en la selecció de tipografies i recursos gràfics ajustats a l’encàrrec.
• Creatiu/iva que intervé en la ideació, desenvolupament i implementació del projecte gràfic.
• Expert/a en els llenguatges i les tecnologies relacionades amb els productes audiovisuals.
• Responsable d’art final per a la impressió i supervisió de la producció.

Més informació del cicle:
Normativa, continguts, tràmits, continuïtat, convalidacions…+info


CFGS Gràfica interactiva

El cicle està orientat a la creació de productes de comunicació visual interactiva: disseny i desenvolupament web, App per a dispositius mòbils, publicacions digitals i edició audiovisual.

De què treballaràs?
Desenvolupant projectes de comunicació visual interactiva a agències de publicitat, editorials, estudis:
• Dissenyador expert/a en desenvolupament de webs i d’App per a dispositius mòbils amb coneixements de llenguatges de programació, d’usabilitat web i d’experiència d’usuari (UX).
• Expert/a en els llenguatges i les tecnologies relacionades amb l’edició audiovisual.
• Creatiu/va que intervé en la ideació, desenvolupament i implementació del projectes interactius.

Més informació del cicle:
Normativa, continguts, tràmits, continuïtat, convalidacions…+info